Koska salaisuus paljastui vahingossa ennen joulua, laitan jo nyt esille kuvan Emman ja Ringan omasta postimerkistä:

Merkin kuvahan on Heini Sepän maalaama taulu, josta hänen luvallaan teetin postimerkkejä. Tuli mielestäni aika hienoja :)
sunnuntai, 9. marraskuu 2008
Koska salaisuus paljastui vahingossa ennen joulua, laitan jo nyt esille kuvan Emman ja Ringan omasta postimerkistä:

Emman ja Ringan kuulumisia
Kommentit